Componenta K1
Spuma de
curățare este o formulă de înaltă performanță special dezvoltată, care
dizolvă și elimină toți contaminanții din motor și din camera de ardere.
Produsul elimină reziduurile de carbon din zona capului blocului, în
special a supapelor, pistoanelor, pistonului de sus și în zona primului
inel cu piston. De asemenea, curăță locurile supapelor de admisie și
evacuare (dacă sunt deschise). Reziduuri de rădăcină pe supapa EGR,
turbocompresor și sistem de admisie a aerului (galerie de admisie, valve
de admisie). Carbon x este compatibil cu toate componentele motorului.
Componenta K2
Neutralizatorul
- provoacă o reacție chimică care diluează spuma de curățare anterioară
(K1) și leagă impuritățile dizolvate. Folosind extractorul Carbon X,
emulsia rezultată și depozitele dizolvate pot fi îndepărtate în
siguranță din camera de ardere. K2 are lubrifianți extrem de eficienți,
cu aderență extrem de ridicată (aditivi de presiune extremă), Carbon x
protejează motorul de frecare excesivă în timpul pornirii, ceea ce
împiedică uzura componentelor mecanice.
Zona de aplicare
Proiectat pentru toate motoarele pe benzină și diesel.
Mod de aplicare
Scoateți
bujia sau duza și introduceți sonda în camera de ardere prin orificiul
rezultat. Componenta K1. Produsul crește în volum și se extinde în
canalele de intrare și ieșire (dacă sunt deschise). De îndată ce spuma
începe să iasă din gaură, opriți alimentarea și lăsați 15-20 de minute.
După
aplicarea K1, introduceți sonda K2 și prin aceeași gaură, alimentați
generos componenta K2 și lăsați-o să reacționeze cu spuma K1 până se
dizolvă (aproximativ 4-5 minute). Pulverizați de mai multe ori, dacă
este necesar. Extrageți emulsia rezultată folosind un extractor Carbon
X. Repetați pentru murdărire grea. După finalizarea procesului de
curățare și înainte de instalarea componentelor dezasamblate (bujie sau
duză), lăsați motorul să stea la ralanti de 2-3 ori pentru aprox. 10
secunde cu un demaror pentru a elimina orice reziduuri. Vă recomandăm să
acoperiți deschiderile de la bujie sau duză cu hârtie curată care
absoarbe bine murdăria reziduală și împiedică murdăria compartimentului
motorului. Pentru un rezultat optim de curățare, recomandăm utilizarea
unui curățător de admisie (Triple X Plus art: P2241) pentru a elimina
toți contaminanții din sistemul de intrare.