Data actualizării: 22 dec. 2024, 17:05
Am experiență în mai multe domenii: comerțului, produceri, IT,prestări servicii, Taxi.
Lucrările efectuate:
- Întocmirea şi ţinerea documentelor contabile primare (intări, ieşiri, facturi, plăți, banca) etc;
- Întocmirea şi prezentarea dărilor de seamă fiscale, statistice şi a rapoartelor financiare;
- Evidenta salariului, angajări, eliberări;
- Recepționarea și verificarea documentelor contabile;
- Contabilitatea circulației mărfurilor cu amănuntul;
- Evidența contabilă și fiscală din companie
- Sistematizarea, procesarea, controlul și gestionarea documentelor primare contabile în conformitate cu actele normative de reglementare a contabilității
- Implementarea operațiunilor pentru evidența salariilor, acumularea primelor de asigurare, raportarea către organele de stat și alte operațiuni legate de remunerare
- Interacțiunea cu băncile, autoritățile de reglementare și supraveghere, precum și interacțiunea cu alte organe de stat
- Păstrarea în siguranță a documentelor contabile primare ale organizației.
- Arhivarea documentelor.
*Salariu este individual, în dependență de volumul lucrărilor.
nr. de telefon: 078789025
Descriere
- Salariu, de la 2 000 lei
- Orarul de lucru Full time
Limbi străine
Competențe
- Învățământul Masterat
- Experiență Peste 5 ani
- Specializare Impozitare și dări de seamă
Date de contact
- Persoana de contact Doina
Vizualizări: 1 506 (astăzi 5)