Probleme generate de un Filtrul de Particule ( FAP / DPF ) defect:
- Check engine aprins in bord
-Motorul nu mai are putere ca inainte
-Motorul functioneaza in regim de avarie, limitare de turatie, putere redusa
-Consumul crescut de carburant – datorat regenerarii repetate prin postcombustie
-Combustibil in baia de ulei-nivel de ulei crescut ( datorat regenerarii repetate prin postcombustie )
-Noxe in exces ! Fum mult si negru
-Distrugerea turbinei-evacuare infundata
-Nu se mai poate face regenerarea DPF-ului
Filtrul de particule este consumabil, iar durata de buna functionare data de producator este de 150.000km-200.000km.
Daca Filtrul de Particule a depasit 150.000km si circulati mult in oras, curatarea lui rezolva doar temporar problema ! In scurt timp Filtrul de Particule se va infunda din nou !
Retineti: curatarea chimica sau cu jet de apa nu innoieste Filtrul de Particule!!!
Curatarea chimica nu face minuni!!!
Curatarea este inutila atunci cand filtrul de particule si-a depasit perioada de buna functionare garantata de producator. Nu faceti decat sa amanati schimbarea sau eliminarea acestuia, sa cheltuiti bani, sa pierdeti timp, sa nu va puteti folosi masina. Deci, cheltuieli inutile !
Luand in considerare pretul ridicat pentru inlocuirea Filtrului de Particule (intre 1000-2000 euro), costul carburantului consumat,de timpul si banii cheltuiti cu regenerarea fortata in service sau curatarea chimica, anularea filtrului de particule FAP / DPF este oportuna.
Prin anularea software a Filtrului de Particule direct in ECU si eliminare lui fizica, nu veti mai avea niciodata probleme cu filtrul de particule, nu va mai trebui regenerat si nu vor mai exista becuri aprinse in bord, nu va creste nejustificat consumul.
Dupa dezactivarea Filtrului de Particule DPF Off si eliminare lui fizica masina iese din regimul de avarie si in bord nu veti mai avea vre-un martor aprins sau vreo eroare stocata cu privire la filtrul de particule in ECU. Masina va consuma mai putin carburant, se va tura normal, gazele arse vor fi eliminate cu usurinta, nu va mai elimina fum negru in exces, va fi mult mai sprintena.
Programarea DPF / FAP-Off in ECU se face in trei etape:
1. Citirea si salvarea continutului din ECU
2. Editarea fisierului salvat ( dezactivarea DPA / FAP )
3. Rescrierea fisierului modificat in ECU ( DPF/ FAP-Off )-Filtru particule dezactivat
Garantam lucrari de calitate, cu garantie fara limita de timp , pentru lucrarile de Anulare / Dezactivare / Eliminare Filtru de Particule , efectuate de noi, cu cele mai bune echipamente profesionale de programare ECU. Fiecare client va primi fisierul original, nemodificat aflat initial in ECU !
Lucrarile noastre
https://www.facebook.com/autotechmoldova
tags : Удалить сажевый фильтр сажевик катализатор dpf fap sajevy filtr filtru de particule ecu chiptuning edc15 edc16 edc17 denso bosch siemens delphi marelli check engine p2002 p0473 p242F Audi Alfa Romeo BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Hyundai Honda Jaguar Iveco Jeep Kia Lancia Land Rover Smart Mercedes Mini Mazda Mitsubishi Nissan Opel Peugeot Porche Renault Rover SAAB Seat Skoda Subaru Suzuki Ssangyong Volkswagen Volvo Toyota Crafter Sprinter T5 T4 Transit Connect