Data actualizării: 17 oct. 2024, 8:46
Defecta fara erori pe tester, pompa de ridicare combustibil din rezervor (numita "lift pump") ar trebui sa ajute pompa de inalta presiune sa primeasca combustibil imediat de la pornirea masinii, pentru minim 3 secunde, cel putin pana la amorsarea instalatiei de combustibil.
Pompa din rezervor defecta, eventual sorbul imbacsit, creeaza o restrictie pe circuitul de carburant, cu efect lipsa de amorsare, pornire putin mai grea, bule de aer pe instalatie, aprinderea senzorului "apa in instalatie", putere redusa in sarcina, debit mic la pompa, avans insuficient la pompa de inalta presiune, pistonas de avans gripat, defect in pompa de inalta presiune, membrana de la intrarea in pompa sparta, debit pompa de inalta presiune exagerat de mic (2 miligrame per cursa), automobil in "limp mode", martorul de tip "bujie incandescenta" aprins, si altele.
Caracteristic este faptul ca nu este inregistrata nici o eroare, si totusi masina este in avarie si nu are forta. Preturile sunt de maxim 60 € pentru aceasta pompa din rezervor, beneficile sunt mari pentru ca de exemplu la motoarele, vw passat, de 2 litri diesel, fabricate incepand cu anul 2005, injectoarele se pot strica, toate, in 2000 kilometri, si fiecare injector costa minim 100€
Daca nu sunteti sigur cum se testeaza si cum se rezolva acest defect, va asteptam la atelierul nostru pentru o diagnoza gratuita
Service
- Autoturisme
- Microbuze
- Autobuze
- Camioane
- Motocultoare
- Mașini speciale
- Mașini agricole
Reparații
- Motoare
- Echipamente electrice
- Caroserii, cadre, interior
- Șasiuri
- Sisteme de transmisie
- Sisteme de control
- Sisteme de securitate
- Sisteme de alarmă
- Vopsire
- Servicii de tinichigerie
- Geamuri auto și elemente optice
Vizualizări: 2 518 (astăzi 1)