Ajutor de contabil

Поставка продуктов питания в гос. учреждения
Angajam Ajutor de contabil CERINȚE: - cunoștințe și abilități de lucru cu programe: Word, Excel, PDF, 1C.; - cunostirea limbilor romana; - bunăvoință, nivel ridicat de responsabilitate. ATRIBUȚIILE: - lucrul in sistemul contabil - introducerea si contabilizarea documentelor primare; - primirea si inregistrarea notificarilor primite de la clienti; - primirea mesajelor - email, viber / whatsapp - colaborare cu clientii companiei; NOI OFERIM: - faza de instruire la etapa inițială oferită de companie; - program de lucru: 8.00-17.30 (sâmbătă și duminică - zi liberă); - angajare oficială, pachet social complet; - salariu motivant si achitat la timp. Programare la interviu la telefon: 068100302 Vă rugăm să trimiteți CV-ul la e-mail: start-job16@mail.ru
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul joblist.md

Descriere

  • Orarul de lucru Full time
  • Lucru de sezon Nu

Limbi străine

  • Română

Competențe

  • Învățământul Medii de specialitate
  • Experiență Până la 2 ani
  • Specializare Documentație primară

Date de contact

  • Persoana de contact Светлана
  • Email start-job16@mail.ru

Subcategorie

trimisă
Vizualizări: 12 135 (astăzi 1)