Distributie pe lant vs curea! despre distributia pe lant! pret kit distributie, manopera distributie

Distributie pe lant vs curea! despre distributia pe lant! pret kit distributie, manopera distributie foto 1
Distributie pe lant vs curea! despre distributia pe lant! pret kit distributie, manopera distributie foto 2
Distributie pe lant vs curea! despre distributia pe lant! pret kit distributie, manopera distributie foto 3
Distributie pe lant vs curea! despre distributia pe lant! pret kit distributie, manopera distributie foto 4
Distributie pe lant vs curea! despre distributia pe lant! pret kit distributie, manopera distributie foto 5
Distributie pe lant vs curea! despre distributia pe lant! pret kit distributie, manopera distributie foto 6
Distributie pe lant vs curea! despre distributia pe lant! pret kit distributie, manopera distributie foto 7
Distributie pe lant vs curea! despre distributia pe lant! pret kit distributie, manopera distributie foto 8
Distributie pe lant vs curea! despre distributia pe lant! pret kit distributie, manopera distributie foto 9
Distributie pe lant vs curea! despre distributia pe lant! pret kit distributie, manopera distributie foto 10
De ce LANT? Lantul rezista peste 300.000 de km im regim de utilizare intens si peste 600.000 de km in regim normal. Lantul nu se rupe ci incepe sa bata daca o patina sau un intinzator este problematic. Cand un lant bate din cauza greutatii sale motorul nu se desincronizeaza si permite posesorului masinii sa mearga lejer inca 10.000 de km pana la service! Lantul nu se strica ci doar o patina sau un intinzator se poate deregla, moment cand se schimba componenta deficitara in schimbul unui pret relativ mic. Lantul poate sa reziste si 2.000.000 de km ( vezi anduranta modele Mercedes W126 sau W140)! Daca masina dispune de o distributie lant-dublu (BMW si Mercedes) rezistenta distributiei devine 100 % indestructibila. CONTRA CUREA! Cureaua se poate RUPE! Kit-ul de distributie este foarte scump! Cureaua se schimba regulat! Distributia pe curea nu te anunta cand aceasta urmeaza sa se rupa! ( doar Toyota are pe modelel Hilux si Land Cruiser indicator T-BELT replace!). Manopera in orice serivce de marca este costisitoare! Fiabilitate unui motor cu distributie pe curea este mult mai mica decat cel al unui propulsor clasic cu distributie pe lant! La ce interval de schimba cureaua la: VW- 90.000 km obligatoriu! Pret aproximativ 2.000 lei! Renault- 60.000 km obligatoriu! Pret in medie 1.500 lei PSA-120.000-240.000 km obligatoriu! Pret in medie 2.000 lei! Ford-90.000 km obligatoriu! Pret in medie 2.000 lei! Ce modele de la VW, PSA, Renault si Ford au distributie pe lant: VW Toaureg-pinioane si lant Renault 2.0 dCI-lant PSA-nici unul! Ford Mondeo 2.0 benzina si 2.3 benzina P.S. Autolatest recomanda cumpararea doar a unei masini cu distribuie pe lant deoarece costruile de intretinere sunt foarte mici! Singurele marci care ofera doar masini cu distributie pe LANT sunt BMW, Mercedes, Porsche, Ferrari, Infiniti, Lexus, Subaru si Lamborghini. Pentru fanii curelelor vezi video atasat pentru a vedea ce implica schimbarea unei distributii pe curea!!!!

Service

  • Autoturisme

Reparații

  • Motoare
  • Echipamente electrice
  • Șasiuri
  • Sisteme de transmisie
  • Sisteme de control
  • Sisteme de securitate
  • Sisteme de alarmă

Subcategorie

trimisă
Vizualizări: 1 030 (astăzi 3)