Diagnosticare și repararea șasiului

Diagnosticare și repararea șasiului foto 1
Diagnosticare și repararea șasiului foto 2
Diagnosticare și repararea șasiului foto 3
Diagnosticare și repararea șasiului foto 4
Diagnosticare și repararea șasiului foto 5
Diagnosticare și repararea șasiului foto 6
Diagnosticare și repararea șasiului foto 7
Diagnosticare și repararea șasiului foto 8
Diagnosticare și repararea șasiului foto 9
Diagnosticare și repararea șasiului foto 10
Ce se diagnostichează în șasiu? În mod corespunzător întreaga sarcină de șoc în raport cu stratul rutier (dacă acesta există, și mai ales dacă acesta lipsește complet) cade pe suspensie, prin urmare componentele acesteia se uzează. Inspecția tehnică se efectuează, cel mai adesea, prin ridicarea mașinii cu ajutorul unui elevator. Cu toate acestea, inspecția reazemelor superioare ale amortizoarelor și chiar a amortizoarelor în sine se face din poziția de pe roți. Începând de la puntea față se verifică starea următoarelor componente: reazeme superioare, suporturi, arcuri ale montanților din față; montanții, pentru o suficientă amortizare și lipsa scurgerilor; caseta de direcție, tije, vârfuri (deși nu se referă la suspensie); articulația sferică cel mai adesea inferioară; stabilizatorul și tijele sale; silentblock-urile pârghiilor și bucșele stabilizatorului; rulmenții pentru roți; discurile de frână, suporturile și plăcuțele; suporturile inferioare ale blocului de putere. Pe puntea spate se verifică rulmenții pentru roți, amortizoarele, silentblock-urile; discurile de frână, suporturile și plăcuțele. Când trebuie efectuată diagnosticarea șasiului a automobilului? Toate cele enumerate mai sus pot face să se audă bătăi, se pot uza ori strica. În cazul punții față – mai des, în cazul punții spate – mai rar. Și trebuie să recunoașteți – pentru ca mașina dvs. să funcționeze mult timp și să nu se strice, trebuie să o conduceți mult timp și să nu o stricați! Diagnosticarea sistemului de rulare nu poate fi neglijată. În plus, faptul că nu se aud bătăi nu înseamnă că totul merge bine. Verificarea se efectuează la fiecare întreținere tehnică planificată (mașini noi); la întreținerea planificată (respect celor disciplinați); la achiziționarea unei mașini second hand; în cazul unui sistem de rulare uzat, când deja nu ai încotro (oare compensarea prejudiciului cauzat (sieși, altora) este mai mic și te costă mai ieftin?).

Service

  • Autoturisme
  • Microbuze
  • Autobuze
  • Camioane
  • Motocultoare
  • Mașini speciale
  • Mașini agricole

Reparații

  • Motoare
  • Echipamente electrice
  • Caroserii, cadre, interior
  • Șasiuri
  • Sisteme de transmisie
  • Sisteme de control
  • Sisteme de securitate
  • Sisteme de alarmă
  • Vopsire
  • Servicii de tinichigerie
  • Geamuri auto și elemente optice

Subcategorie

trimisă
Vizualizări: 618 (astăzi 1)