Manopera inlocuit kit ambreiaj

Manopera inlocuit kit ambreiaj foto 1
Manopera inlocuit kit ambreiaj foto 2
Manopera inlocuit kit ambreiaj foto 3
Manopera inlocuit kit ambreiaj foto 4
Manopera inlocuit kit ambreiaj foto 5
Manopera inlocuit kit ambreiaj foto 6
Manopera inlocuit kit ambreiaj foto 7
Manopera inlocuit kit ambreiaj foto 8
Manopera inlocuit kit ambreiaj foto 9
Manopera inlocuit kit ambreiaj foto 10
Manopera inlocuit kit ambreiaj foto 11
Manopera inlocuit kit ambreiaj foto 12
Manopera inlocuit kit ambreiaj foto 13
Manopera inlocuit kit ambreiaj foto 14
Manopera inlocuit kit ambreiaj foto 15
Manopera inlocuit kit ambreiaj foto 16
Manopera inlocuit kit ambreiaj foto 17
Manopera inlocuit kit ambreiaj foto 18
Manopera inlocuit kit ambreiaj Promotia este valabila numai cu conditia achizitiei pieselor de la noi. Oferta include: Manopera pentru - Inlocuire Ambreiaj Auto Reducerea este valabila pentru orice tip de autoturism si utilitara pana in 3.5 tone. Oferta nu include consumabilele. Ambreiajul este o componenta esentiala a masinii, pe care o utilizam zi de zi, fara poate sa ne dam seama cum functioneaza si cat de important este. Rolul ambreiajului este de a face legatura si de a transmite puterea intre motor si cutia de viteze, respectiv roti. Indiferent daca autovehiculul are o cutie de viteze manuala sau una automata, ambreiajul este prezent, chiar daca la cutia automata nu poate fi actionat manual, de catre conducatorul auto. Ambreiajul este alcatuit din: disc de ambreiaj placa de presiune rulment de presiune Ambreiajul poate fi de doua tipuri: uscat sau umed, cel din urma fiind practic inecat intrun lichid special care are rolul de racire si lubrifiere. Desi ambreiajul umed cupleaza mai lin si are o durata de viata mai mare, acesta cauzeaza pierderi de randament din cauza ca o parte din putere se pierde prin frecare, sub forma de caldura. Cum functioneaza ambreiajul? Prin apasarea pedalei de ambreiaj se actioneaza (prin intermediul rulmentului de presiune) o diafragma care indeparteaza placa de presiune, eliberand astfel discul de ambreiaj, aflat intre volanta si placa de presiune. Astfel discul de ambreiaj se va roti liber, fara a mai fi cuplat de volanta, motorul fiind deconectat de trenul de rulare. Legatura dintre pedala de ambreiaj si ambreiajul in sine se face fie printrun cablu, fie folosind un sistem hidraulic, cu pistonase. In general, acest sistem hidraulic este in comun cu servofrana si foloseste acelasi lichid de frana.

Service

  • Autoturisme
  • Microbuze
  • Autobuze
  • Camioane
  • Motocultoare
  • Mașini speciale
  • Mașini agricole

Reparații

  • Motoare
  • Echipamente electrice
  • Caroserii, cadre, interior
  • Șasiuri
  • Sisteme de transmisie
  • Sisteme de control
  • Sisteme de securitate
  • Sisteme de alarmă
  • Vopsire
  • Servicii de tinichigerie
  • Geamuri auto și elemente optice

Subcategorie

trimisă
Vizualizări: 629 (astăzi 1)