Data actualizării: 11 dec. 2024, 12:53
Ce include reparația curentă a motorului?
Pentru a înțelege diferența dintre întreținerea și reparația motorului, iată două exemple:
Schimbarea uleiului, filtrelor de aer și ulei – întreținere.
Înlocuirea kitului mecanismului de distribuție a gazelor (curea GRM sau lanț GRM) – reparație curentă.
Adică, procedurile complexe pentru înlocuirea sau repararea pieselor motorului, precum
pompa de ulei
pompa de răcire,
scripeți, pinioane, arbori ai mecanismului de distribuție a gazelor
sisteme de alimentare cu combustibil și evacuare a gazelor, supape – reglare, rodaj
chiulasa – înlocuirea garniturii, reglarea (înlocuirea) supapelor, șlefuire etc.,
reprezintă o reparație curentă. Sarcina sa este menținerea stării motorului în limite normale. Reparația capitală este realizată pentru a restabili starea inițială.
Cât de des și când să repari motorul?
Pentru ca să nu vă pară rău că ați ratat niște oportunități, perfect ar fi să respectați recomandările producătorului. Și, bineînțeles, când funcționarea motorului a început să difere de cea obișnuită:
În cazul în care consumul de ulei a crescut – poate fi necesar să înlocuiți garniturile supapelor sau segmentele de piston.
Vibrații puternice și sunete stranii (bătăi, zăngănit, șuierat) – poate exista o problemă cu lanțul (cureaua), arborii de distribuție a gazelor sau ambielajul.
Și altele asemenea.
Cel mai bine este, în măsura posibilității, să apelați la un service auto fără motiv și să verificați motorul, decât să ajungeți la service cu motiv. Diagnosticul în cadrul service-ului nostru costă puțin, plus că noi oferim calitate înaltă, întrucât ne cunoaștem foarte bine meseria. Folosim cea mai recentă tehnologie auto pentru diagnosticarea și repararea mașinilor pe combustibil benzina si diesel. Autoservice AutomatVagMD ofera si reconditionare motorului.
Reparații
- Motoare
- Echipamente electrice
- Șasiuri
- Sisteme de transmisie
- Sisteme de control
Vizualizări: 1 776 (astăzi 3)