Administrator service-centru

Angajăm administrator service-centru. Responsabilități: 1. Primirea si eliberarea tehnicii de la reparatie; 2. Gestionarea și dezvoltarea activității Servis-Centrului; 3. Evidența strictă a tehnicii primite și transmise, si a pieselor de schimb; 4. Telefonarea si instiintare clienților. 5. Evidenta stocurilor la piese, comandarea pieselor necesare si ulterior receptia lor, intocmirea fiselor de reparatii; Cerințe față de candidat: - cunoașterea limbilor rusă, româna; - permis de conducere cat. B; - bune abilități de operare PC, office (word, excel); - abilități privind utilizare programului 1C; - atitudine responsabilă faţă de locul de muncă; - abilitati bune de comunicare; Ce îți vom oferi: - Contract pe perioadă nedeterminată; - Mediu de lucru plăcut; - Oportunități de dezvoltare; - Loc de muncă stabil
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul joblist.md

Descriere

  • Salariu, de la 5 000 lei
  • Orarul de lucru Grafic liber

Limbi străine

  • Română
  • Rusă

Competențe

  • Învățământul Medii
  • Experiență Până la 2 ani

Date de contact

  • Persoana de contact Motodoctor-parts
trimisă
Vizualizări: 492 (astăzi 9)