Contabil (ă) (Operațiuni bancare)

responsabilitățile tale: - înregistrarea zilnică a încasărilor și plăților în lei și în valută străină conform extraselor de cont în softul contabil; - efectuarea operațiunilor bancare (plăți furnizori, plăți trezoriale, etc.) și întocmirea setului de documente pentru efectuarea plățile electronice; - evidența scadentelor de plată; - generarea rapoartelor specifice domeniului de activitate către Departamentul Vânzări, managementul companiei; - verificarea corectitudinii întocmirii foilor de parcurs și procesarea acestora în sistemul de evidență contabilă; - procesarea facturilor și actelor privind evidența parcului auto (flota auto); - înregistrarea și casarea plăților de asigurare. ce așteptăm: - studii superioare de specialitate (contabilitate, finanțe, economie, etc.); - experiență în domeniu-minim 1 an; - cunoștințe solide în domeniul legislației privind standardele contabile, codul fiscal; - cunoștințe avansate a pachetului MS Office. ce oferim: -carieră în una dintre cele mai mari companii producătoare din țară; -pachet salarial și social atractiv; -instruiri în domeniul de activitate; -mediu de lucru dinamic; -prânz asigurat de companie. Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, expediază-ne CV-ul cu specificarea funcției pentru care aplici, la adresa: hr@rogob.md și noi avem grijă să te contactăm.                                                           Te așteptăm în echipa Rogob!
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul joblist.md

Descriere

  • Orarul de lucru Full time
  • Lucru de sezon Nu

Limbi străine

  • Română
  • Rusă

Competențe

  • Învățământul Superioare
  • Experiență Până la 2 ani
  • Specializare Altă

Date de contact

  • Persoana de contact Departamentul Resurse Umane
  • Email hr@rogob.md

Subcategorie

trimisă
Vizualizări: 574 (astăzi 1)