Office Manager/ Secretariat

Responsabilitati: - Receptionarea si redirectionarea apelurilor telefonice; - Gestionarea, inregistrarea si repartizarea corespondentei primite/emise; - Intocmirea si redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - Emiterea ordinelor administrative si evidenta lor; - Expedierea fax-urilor, corespondentelor, xero-copierea si scanarea documentelor; - Ajutorul nemijlocit a directorului companiei Cerinte fata de candidati: - Persoana responsabila, creativa, comunicabila si dinamica; - Experienta la un post similar- consituie un avantaj; - Cunosterea limbilor: romana, rusa - Cunostinte bune de operare PC inclusiv lucru cu programe OFFICE: Word, Excel, Power Point - Cunostinte de baza in Management/ Secretariat - Abilitati de coordonare, planificare si organizare - Abilitati de gestiune a conflictelor Oferim: - Salariu competitiv- atractiv; - Pachet social; - Conditii bune de munca intr-un colectiv tanar cu o atmosfera prietenoasa ORAR de MUNCA: L-V (8:30- 17:30) Masa: 13:00- 14:00 Preselectia se face in baza CV-ului
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul joblist.md

Descriere

  • Orarul de lucru Full time

Limbi străine

  • Română
  • Rusă

Competențe

  • Învățământul Superioare
  • Experiență Până la 2 ani

Date de contact

  • Persoana de contact Contabil-Sef
  • Email aplicatii.job@gmail.com
trimisă
Vizualizări: 825 (astăzi 7)