Anunțul este expirat.

Servicii de consultanță în domeniul achizițiilor publice

Servicii de consultanță în domeniul achizițiilor publice foto 1
Servicii de consultanță în domeniul achizițiilor publice foto 2
Servicii de consultanță în domeniul achizițiilor publice foto 3
Servicii de consultanță în domeniul achizițiilor publice foto 4
Servicii de consultanță în domeniul achizițiilor publice foto 5
Servicii de consultanță în domeniul achizițiilor publice foto 6
Servicii de consultanță în domeniul achizițiilor publice foto 7
Servicii de consultanță în domeniul achizițiilor publice foto 8
Servicii de consultanță în domeniul achizițiilor publice foto 9
Participarea la licitații. Suport deplin, de la pregătirea și depunerea documentelor până la rezultat. Oferim garanții. Dacă cererea nu este acceptată, din cauza erorilor comise de specialiștii noștri, vom returna banii! Pregătirea juridică a documentelor. Pregătirea unui pachet de documente pentru prima și a doua parte a cererii. De la tine doar copii ale actelor constitutive și calcul corect a contractului. O abordare complexă. Analiza pieței de licitații. Acreditare pe piața. Pregătirea cererilor de participare la toate tipurile de licitații. Sprijin cuprinzător pe toată durata licitației. Planificare. Scopul nostru este ca clientul să câștige. Prin urmare, pregătim o listă de oferte curente pe tema clientului, ne asumăm rutina de căutare și selectare în funcție de parametrii specificați. Servicii de contabilitate. Servicii de contabilitate si suport in toate etapele licitației. Instruire în regulile de participare la achizițiile publice și comerciale. Experiența și recomandările profesioniștilor. Consultații. Oferim consultații plătite și gratuite în pregătirea licitațiilor și în toate etapele până la finalizarea cu succes a proiectului. APT CONSULTING GROUP oferă servicii de consultanță în domeniul achizițiilor publice. Am apărut pe piață recent, cu scopul de a oferi suport întreprinderilor publice și private, antreprenorilor și persoanelor care nu dețin resursele necesare, însă intenționează să efectueze procedurile de achiziție în conformitate cu legea și cu cele mai înalte rigori. Specialiștii noștri dețin o experiență uriașă în domeniu și vă pot susține atât în efectuarea tuturor documentelor necesare, cât și ghida pe parcursul derulării procedurii de aplicare. Ne-am căpătat expertiza de-a lungul anilor de experiență acumulați, în cadrul a diverse instituții și întreprinderi publice și private. Cunoaștem toate subtilitățile proceselor și procedurilor din domeniul achizițiilor si suntem gata să vă oferim tot sprijinul necesar, pentru a economisi timp și resurse, ce ține de următoarele etape: Efectuarea pachetului de documente cu privire la cerințele tehnice ale achizițiilor. Efectuarea pachetului de documente ce conține certificările relevante pentru achiziția dumneavoastră. Efectuarea și legalizarea tuturor certificărilor necesare cu privire la condițiile achiziției (ex: volum, calitate, alte cerințe). Pregătirea pachetului de documente cu privire la respectarea proceselor de transparență și anti-corupție. Analiza legislației si actelor normative relevante pentru obiectivele dumneavoastră de achiziție. Clarificarea a orice neclarități, care apar pe parcursul procesului de efectuarea achiziției. Garantăm suport de consultanță până în momentul încheierii contractului, iar în funcție de necesitate: Oferim suport în contestarea deciziilor primite de către organele de drept. Oferim suport în asigurarea calității achiziției astfel încât aceasta să corespundă obiectivelor setate. Oferim suport strategic în planificarea achizițiilor în vederea eficientizării timpului și bugetului dumneavoastră https://aptconsulting.md www.aptconsulting.md
Vizualizări: 705 (astăzi 1)