Graphic Designer – Specialist în logo și identitate de brand

Graphic Designer – Specialist în logo și identitate de brand foto 1
Graphic Designer – Specialist în logo și identitate de brand foto 2
Graphic Designer – Specialist în logo și identitate de brand foto 3
Graphic Designer – Specialist în logo și identitate de brand foto 4
Graphic Designer – Specialist în logo și identitate de brand foto 5
Graphic Designer – Specialist în logo și identitate de brand foto 6
Graphic Designer – Specialist în logo și identitate de brand foto 7
Graphic Designer – Specialist în logo și identitate de brand foto 8
Graphic Designer – Specialist în logo și identitate de brand foto 9
Graphic Designer – Specialist în logo și identitate de brand foto 10
Graphic Designer – Specialist în logo și identitate de brand foto 11
Graphic Designer – Specialist în logo și identitate de brand foto 12
Graphic Designer – Specialist în logo și identitate de brand foto 13
Graphic Designer – Specialist în logo și identitate de brand foto 14
Graphic Designer – Specialist în logo și identitate de brand foto 15
Graphic Designer – Specialist în logo și identitate de brand foto 16
Graphic Designer – Specialist în logo și identitate de brand foto 17
Graphic Designer – Specialist în logo și identitate de brand foto 18
Graphic Designer – Specialist în logo și identitate de brand foto 19
Servicii oferite: - Crearea de logo-uri de calitate, pentru organizații, instituții, firme mari sau mici; - Modificarea și adaptarea logo-urilor deja existente; - Conceperea de identități vizuale originale, distinctive și memorabile pentru companii nou lansate sau rebranding pentru firme deja existente. Fiind o structură ce reprezintă și diferențiază brandul în jungla de stimuli din mediul înconjurător, identitatea vizuală se referă la orice componente vizibile, precum: Logo-ul Culorile mărcii Tipul de caractere tipografice Animația de prezentare a logo-ului Pictogramele Cărțile de vizită Ilustrațiile vectoriale Pliantele și broșurile Afișele și panourile publicitare Ambalajele pentru diverse produse Etapele elaborării unui logo: 1. Interviul de referință - întâlnirea fizică sau discuția telefonică cu clientul, în vederea înțelegerii companiei sale, a valorilor, obiectivelor și nevoilor ei, a beneficiarilor serviciilor ei, a istoricului și direcției în care se îndreaptă. 2. Conceperea câtorva structuri vizuale preliminare - colecții de imagini, texte (cu tipuri specifice de caractere tipografice), desene, culori și nuanțe care formează împreună și comunică un anumit stil vizual al companiei. 3. Prezentarea structurilor vizuale clientului și alegerea uneia dintre ele. 4. Cercetarea logo-urilor naționale și internaționale din ramura de activitate a clientului și desenarea unui set de schițe de logo care să înfățișeze personalitatea companiei clientului, valorile și identitatea ei vizuală. 5. Prezentarea schițelor preliminare de logo clientului, după o selecție riguroasă. 6. Realizarea unui al doilea set de schițe de logo, pe baza feedback-ului clientului. 7. Prezentarea schițelor de logo clientului și alegerea câtorva variante (de la una la trei variante). 8. Digitalizarea și vectorizarea variantelor de logo selectate de client. 9. Realizarea de machete de design pentru previzualizarea rezultatului final - integrarea logo-ului în resursele companiei clientului, pentru a testa cum se prezintă și se comportă în situații reale, spre exemplu pe o foaie cu antet, un tricou, într-un afiș, pe bannerul unui panou publicitar etc. 10. Predarea materialelor finale clientului. Ce este un logo de calitate? Un logo este o reprezentare vizuală a identității brandului și a valorilor acestuia, având rolul de identificare a companiei. Forma simplă permite unui logo să fie flexibil atât în design, cât și în aplicare. Logo-urile minimaliste pot părea la prima vedere un pas înapoi în design. Eliminarea oricăror detalii sau elemente decorative care încarcă însemnul, umbre, texturi, degradeuri conduce la păstrarea doar a ceea ce este absolut necesar. Rezultatul va fi unul solid, puternic și distinctiv - esența conceptului. Acest rezultat nu este o ilustrație, ci un însemn grafic simplu, dar semnificativ, concentrat pe o singură idee. Astfel, un logo simplu poate fi transformat, se poate schimba, este flexibil, rămânând încă o identitate distinctivă. Totodată, un simbol trebuie să fie adecvat în formă și concept, trebuie să se potrivească business-ului, companiei sau organizației pe care o reprezintă. Adecvat, dar nu expresiv, deoarece un logo nu poate spune foarte multe. Ultimul criteriu esențial este calitatea de fi distinctiv și memorabil - un logo suficient de puternic cât să se imprime și să persiste în mintea oamenilor odată ce l-au văzut. Deservim clienți din sectorul finanțelor, serviciilor de traduceri, construcții, alimentare publică, comerț, agricultură, zootehnie, horticultură, producere produse alimentare, transport, etc.: Finyou Traduc Inteligent Pond & Tarren Chrome Construct Enjoy It Faguri.md Galatami Vendmax.md Prunovicgor.md Roman.md Vlastatur RGB Servitec.md Faraonul Auriu Relația prietenoasă cu clienții se află în epicentrul serviciilor noastre, împreună cu munca de calitate 100% și satisfacție. STUDIO LEȘCINSCHI ART SRL — Oferim Contract și Factură. Scrieți sau sunați WhatsApp/Viber: +37367550980 www.moldesign.eu
trimisă
Vizualizări: 305 (astăzi 1)