Manager back-office

Cunoști lucrul de oficiu, ești ambițioasă și organizata? Iti oferim un job interesant. Cerințe: - Cunoștințe de utilizare a PC: Excel, Word - Responsabilitate, punctualitate și inițiativă - Atentie la detalii legate de comenzi - Cunoașterea limbii române/ruse, - Competente personale: organizare si programare, orientarea spre rezultat, abilitati de comunicare, initiativa, spirit de echipa. Responsabilități: - Perfectarea actelor legate de comenzi - Gestionarea soferilor și pregătirea documentației pentru deplasari - Efectuarea sarcinilor puse de seful departamentului Compania ofera: - Pachet social deplin - Salariu motivant plus bonus pentru succesele departamentului - Lucru intr-o echipa prietenoasa. Va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa: hr@eiservice.md Cu indicarea postului de munca dorit, sau telefonati la nr.: 069 77 00 70;
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul joblist.md

Descriere

  • Salariu, de la 10 000 lei
  • Orarul de lucru Full time
  • Lucru de sezon Nu

Limbi străine

  • Română
  • Rusă

Competențe

  • Învățământul Superioare
  • Experiență 3-5 ani

Date de contact

  • Persoana de contact Dna Viorica
  • Email hr@eiservice.md
trimisă
Vizualizări: 1 913 (astăzi 5)