Manager back-office

Dacă cunoști lucrul de oficiu, ești ambițioasă și organizata, noi putem oferi un job interesant. Cerințe: - Cunoștințe de utilizare a PC, Excel, Microsoft Word - Responsabilitate, punctualitate și inițiativă - Atentie la detalii legate de comenzi - Cunoașterea limbii române/ruse, engleza - e un avantaj - Abilitatea de a găsi rapid informațiile necesare, de a le analiza și de a oferi concluzii. Responsabilități: - Prelucrarea actelor legate de comenzi - Gestionarea bazei de date și pregătirea documentației back-office - Efectuarea sarcinilor puse de manager. Compania ofera: - Pachet social - Salariu motivant - Lucru intr-o echipa prietenoasa. Va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa: hr@eiservice.md Cu indicarea postului de munca dorit, sau telefonati la nr.: 069 848 000;
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul joblist.md

Descriere

  • Salariu, de la 9 000 lei
  • Orarul de lucru Full time
  • Lucru de sezon Nu

Limbi străine

  • Română
  • Rusă
  • Engleză

Competențe

  • Învățământul Superioare
  • Experiență 3-5 ani

Date de contact

  • Persoana de contact Dna Viorica
  • Email hr@eiservice.md
trimisă
Vizualizări: 1 357 (astăzi 8)