Data actualizării: 16 sept. 2024, 14:00
Responsabilități:
- Preluarea apelurilor telefonice cu detalierea informațiilor cerute de către pacienți;
- întîmpinarea pacienților și coordonarea spre cabinetul medicului specialist sau sala de așteptare ;
- Evidența bazei de date a pacienților,înregistrarea,programarea/reprogramarea și repartizarea pacientului la medicul specialist;
- încasarea contravalorii serviciilor și eliberarea bonului pacientului;
- Medierea conflictelor și soluționarea imediată a reclamanților parvenite din partea pacienților ( în limitele competenței profesionale);
Cerințe:
- Studii superioare;
- Calculatorul la nivel de utilizare: Microsoft Office (Excel,Word,PowerPoint);
- Aspect fizic plăcut și prezența agreabilă;
-Amabilitate ,disciplină
-Echilibru emoțional și atitudine optimistă;
- Rezistență la stres;
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul
joblist.md Raportul automobilului
Obțineți cel mai detaliat raport al vehiculului în câteva minute
Istoricul anunțurilor pe 999.md
Evaluare medie a costului
Descriere
- Orarul de lucru Full time
- Lucru de sezon Nu
Limbi străine
Competențe
- Învățământul Superioare
- Experiență Fără experiență
Date de contact
- Persoana de contact Ecaterina
- Email ecaterinaursu.05@gmail.com
Vizualizări: 651 (astăzi 16)