Data actualizării: 29 nov. 2024, 9:27
Responsabilități:
Efectuarea comenzilor către furnizori în concordanță cu politicile de achiziție ale companiei;(China,Turcia,Polonia, si alte tari )
Analiza vînzărilor categoriilor de produse;
Identificarea noilor categorii de produse;
Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu furnizorii existenți;
Verificarea și negocierea condițiilor contractuale, cum ar fi: prețul, termenul de livrare, condițiile de livrare, existența certificatelor de calitate etc.
Cerinte față de candidat:
Experienţă de muncă minim 1 an;
Cunoașterea programului 1C și Microsoft Excel;
Experiența în domeniul achizițiilor sau vînzărilor (Electracasnice,Mobila,Produse de season ,Etc)- constituie un avantaj;
Comunicare fluentă în limba de stat.
Abilitatea de a negocia.
Beneficii:
Posibilitatea de creștere profesională;
Un colectiv prietenos și susținere în procesul de muncă;
Reduceri la toate brandurile companiei, și promoții interne pentru angajați;
Veți avea posibilitatea să activați în compania ce a devenit brand național cu o experienta de peste 10 ani .
Salariu 100% oficial .
Candidații interesați sunt invitați să expedieze CV-ul la următoarea adresă: globalmegastock@gmail.com sau să ne contacteze la numarul de telefon: +37362033313.
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul
joblist.md Descriere
- Orarul de lucru Full time
- Lucru de sezon Nu
Limbi străine
Competențe
- Învățământul Medii
- Experiență 2-3 ani
Date de contact
- Persoana de contact Eugeniu
- Email globalmegastock@gmail.com
Vizualizări: 388 (astăzi 7)