Data actualizării: 7 nov. 2024, 17:42
Ca manager achiziții la Smadshop, veți avea ocazia să vă dezvoltați și să lucrați într-un mediu dinamic și competitiv. Acum este oportunitatea dumneavoastră să faceți parte dintr-o echipă care pune accent pe inovare și excelență.
Cerințele față de candidat:
Aveți o experiență de cel puțin 2 ani într-un rol similar;
Experiență în realizarea de achiziții și în negocierea cu furnizorii;
Posezi abilități excelente de comunicare și convingere;
Abilitatea de a lua decizii rapide și de a gestiona eficient timpul;
Cunoștințe de operare PC și pachetul Office.
Responsabilitățile candidatului:
să dezvolte, implemteze și să monitorizeze strategii de achiziție;
să negocieze contracte cu furnizorii;
să urmărească evoluția pieței și a noilor tendințe în scopul optimizării costurilor;
să colaboreze strâns cu departamentul de vânzări și marketing pentru a asigura că produsele sunt disponibile pentru vânzare în timp util.
Oferta companiei:
Smadshop oferă:
Un salariu competitiv;
Pachet de beneficii atractiv: asigurare de sănătate, training-uri, team-building-uri;
Oportunități de creștere profesională;
Program de lucru full-time;
Un mediu de lucru plăcut în Chișinău, Centru.
Dacă sunteți o persoană ambițioasă, orientată spre rezultate și ați dori să vă alăturați echipei Smadshop, vă invităm să ne trimiteți CV-ul dvs. la adresa globalmegastock@gmail.com
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul
joblist.md Descriere
- Orarul de lucru Full time
- Lucru de sezon Nu
Limbi străine
Competențe
- Învățământul Medii
- Experiență Până la 2 ani
Date de contact
- Persoana de contact Eugeniu
- Email globalmegastock@gmail.com
Vizualizări: 315 (astăzi 3)