Asistent Director

Principalele responsabilități: Plasarea comenzilor in producere ; Controlul executării comenzilor in timp cu producerea; Organizarea activității de livrare a comenzilor ; Asigurarea corespondenței documentelor; Asistență în organizarea lucrului de zi cu zi Asistență în planificarea și organizarea a lucrului pe interior. Cerințe: Cunoașterea limbilor rusă și română; Permis de conducere (nu este obligatoriu); Abilități bune de lucru pe calculator; Activitate, inițiativă, rapiditate, abilitatea de a lucra în echipă; Abilități analitice,organizatorice ; Disponibilitate pentru o muncă dinamică. Condiții: Angajare oficială; Pachet social complet; Program de lucru luni-vineri de la 9:00 la 18:00; Instruire și dezvoltare pe cheltuiala companiei; Loc de muncă bine echipat într-un birou confortabil în centrul orașului; Salariu decent, fără întârzieri; Colectiv prietenos și energic. Ești pregătit pentru un nou loc de muncă interesant? Atunci trimite-ți CV-ul la e-mailul: echipamenteuniversale@gmail.com Dacă mai ai întrebări sau vrei să clarifici ceva - sună la numărul 079586990
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul joblist.md

Descriere

  • Salariu, de la 8 500 lei
  • Orarul de lucru Full time
  • Lucru de sezon Nu

Limbi străine

  • Română
  • Rusă

Competențe

  • Învățământul Medii
  • Experiență Fără experiență

Date de contact

  • Persoana de contact J
  • Email echipamenteuniversale@gmail.com
trimisă
Vizualizări: 179 (astăzi 8)