Data actualizării: 25 nov. 2024, 14:00
Compania oferă servicii de manichiură/pedichiură
Suntem în căutarea unui nou coleg în echipa MEWE, pentru funcția de – Administrator.
Dezvoltând un proiect unic pe piață, căutăm colegi care să împartă aceleași valori ca și noi și care este în căutare de oportunități pentru dezvoltarea carierei.
Care sunt sarcinile și obligațiunile administratorului salonului MEWE:
- Organizarea proceselor de lucru și managemenul personalului conform regulamentului intern
- Multitasking, focusare pe detalii și activitățile din cadrul salonului
- Deservire și abordarea individuală a clienților
- Gestionarea stocurilor de produse și efectuarea comenzilor necesare
- Activitate în CRM și prelucrarea tuturor datelor necesare
Ce căutăm pentru MEWE:
- Experiența de lucru într-o funcție similară
- Organizare și disciplină
- Cunoașterea limbilor română și rusă, engleza nivel de comunicare.
- Capacitatea gestionării situațiilor de criză.
- Ambiție și motivație de dezvoltare.
- Asigurarea unei atmosfere de lucru cu adevărat plăcută.
Ce oferim la MEWE:
- Lucru dinamic într-o echipă de profesioniști
- Program de lucru de 15 zile lucrătoare în lună, orele 9:00-21:00;
- Salariu motivant în creștere;
- Posibilități de creștere și instruire;
- Angajare oficială și pachet social.
Expediază CV-ul tău la hr.mewe@gmail.com
Telefon de contact: 060151518
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul
joblist.md Descriere
- Orarul de lucru Lucru în ture
- Lucru de sezon Nu
Limbi străine
Competențe
- Învățământul Medii de specialitate
- Experiență Până la 2 ani
Date de contact
- Persoana de contact HR
- Email hr.mewe@gmail.com
Vizualizări: 254 (astăzi 7)