Data actualizării: 7 nov. 2024, 17:30
Compania HR-Consulting (
www.search4staff.com) la solicitarea clientului său - compania Orange este în căutare de Operator Call Centru.
Responsabilități:
Răspunde apelurilor telefonice primite de la clienți, conform standardelor stabilite;
Oferă informații corecte și actualizate clienților, inclusiv despre modificările legate de produse, servicii și proceduri;
Gestionează situațiile dificile care nu pot fi rezolvate în cadrul discuției cu clientul, colaborând cu alte departamente;
Completează zilnic statistici precise privind numărul și tipul apelurilor, reclamațiilor și sugestiilor primite de la clienți;
Promovează activ serviciile și imaginea companiei în interacțiunea cu clienții;
Demonstrează profesionalism, responsabilitate și orientare către client.
Cerințe:
Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel fluent;
Abilități excelente de comunicare, dorință de a învăța și de a se dezvolta.
Compania oferă:
Salariu fix, la care se adaugă bonusuri;
Tichete de masă;
Laptop de serviciu oferit;
Posibilitatea de a lucra doar de la distanță;
Program de lucru flexibil: 5 zile pe săptămână (inclusiv weekend-uri), 8 ore pe zi, în intervalul 6:00-24:00;
Oportunități de dezvoltare profesională;
Traininguri și sesiuni de instruire incluse.
Invităm în echipa Orange colegi dornici să lucreze într-un mediu inovativ şi să beneficieze de o experienţă unică de învăţare.
Dacă crezi că eşti persoana potrivită, expediază CV-ul la adresa de e-mail: tv50@search4staff.com
Pentru întrebări suplimentare poţi apela la nr. de tel.: 060422844
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul
joblist.md Descriere
- Orarul de lucru Lucru în ture
- Lucru de sezon Nu
Limbi străine
Competențe
- Învățământul Fără studii
- Experiență Fără experiență
- Specializare Altă
Date de contact
- Persoana de contact Elena
Vizualizări: 182 (astăzi 3)