Data actualizării: 22 ian. 2025, 17:00
Descriere
Cautam o persoana energica , pozitiva si implicata cu valori morale si profesionale care sa ne ofere increderea ca putem obtine impreuna performante.
Ne-ar placea ca tu sa fii :
- cel putin cu studii medii finalizate (diploma BAC)
- cu bune cunostinte operare calculator(M.S. Office - Excel, Word)
- cu experienta de minim 1 an in utilizarea unui sistem informatic de gestiune 1C
- o persoana inteligenta, capabila sa lucreze atat independent, cat si in echipa
- cu o buna capacitate de comunicare scrisa si verbala
- capabila sa analizezi datele si sa iei decizii pe baza acestora
- cu o buna organizare a timpului , sarcinilor si locului de munca in general
- o persoana responsabila , corecta , rabdatoare si atenta la detalii
In rolul tau vei fi responsabila de :
- Verificare si intocmire facturi, avize si documente support
- Inregistrare documente in programul intern de contabilitate
- Evidenta obiectelor de inventar, materialelor consumabile, mijloace fixe, etc…
Ce oferim noi :
- conditii foarte bune de lucru, birou modern
- Increderea si sutinerea noastra pe termen lung
- Un pachet salarial foarte atractiv compus din salariu fix + masa asigurata .
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul
joblist.md Descriere
- Salariu, de la 10 000 lei
- Orarul de lucru Full-time
- Lucru de sezon Nu
Limbi străine
Competențe
- Învățământul Medii
- Experiență Fără experiență
- Specializare Documentație primară
Date de contact
- Persoana de contact Pintilii Dinu
- Email protectservice@mail.ru
Vizualizări: 648 (astăzi 36)