Data actualizării: 9 ian. 2025, 13:01
Suntem în căutarea unei persoane organizate, comunicative și cu atitudine pozitivă pentru a se alătura echipei noastre. Dacă îți place să interacționezi cu oamenii și să lucrezi într-un mediu dinamic, te invităm să aplici!
Responsabilități:
Preluarea apelurilor telefonice, inclusiv rețelel sociale, și oferirea informațiilor necesare despre servicii și programări;
Gestionarea eficientă a programărilor clienților
Întâmpinarea clienților la sosire, asigurându-te că au o experiență plăcută încă de la intrare;
Menținerea ordinii și organizării la recepție;
Oferirea suportului echipei în coordonarea activităților zilnice;
Actualizarea și menținerea paginilor de socializare mereu la zi
Cerințe:
Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții;
Organizare și atenție la detalii;
Disponibilitate pentru un program full-time
Experiența anterioară într-un rol similar constituie un avantaj, dar nu este obligatorie;
Beneficii:
Un mediu de lucru plăcut și dinamic;
Alimentație asigurată din contul nostru
Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă profesionistă și prietenoasă;
Dacă ești interesată, trimite CV-ul tău la paradisulcopiilor2018@gmail.com sau contactează-ne la numărul de telefon
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul
joblist.md Descriere
- Salariu, de la 9 000 lei
- Orarul de lucru Full time
- Lucru de sezon Nu
Limbi străine
Competențe
- Învățământul Medii de specialitate
- Experiență Până la 2 ani
Date de contact
- Persoana de contact Josan Zinaida
- Email paradisulcopiilor2018@gmail.com
Vizualizări: 67 (astăzi 1)