Office manager în centrul Chișinăului

Program de lucru de Luni - până Vineri ( 9.00 -18.00), Sâmbăta (09:00- 14:00) Cerinte: - Responsabila si ordonata; Cu aspect exterior placut, - Creativa si disciplinata, cu înalt nivel de cultură generală. - Pozitiva, amabilă și binevoitoare cu zimbetul pe buze :), - Cunoasterea la nivel de utilizator al computerului si programelor Microsoft Word, Excell, - Abilitati de comunicare si lucru in echipa, initiativa, - Cunoasterea limbilor romana si rusa, - Experienta nu este obligatorie, dar binevenita. Responsabilitati: - Receptionarea apelurilor telefonice, înregistrarea și transmiterea informației de serviciu către directorii și angajații companiei, - Receptionarea si evidenta corespondentei si a actelor companiei, - Calificarea clienților - Publicarea serviciilor, pe toate rețelele de lucru - Operarea cu tehnica de birou (calculatorul, imprimanta). Oferim: - Salariu stabil + bonusuri - Instruire Gratuită - Loc de munca special amenajat la oficiu, - Pachet social, - Posibilitatea de a învăța lucruri noi, - Telefon de serviciu, - Creștere profesionala. Cum să Aplicați: Vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa acte@expressconsult.md. Telefon de contact : 060421458
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul joblist.md

Descriere

  • Salariu, de la 12 000 lei
  • Orarul de lucru Full-time
  • Lucru de sezon Nu

Limbi străine

  • Română
  • Rusă

Competențe

  • Învățământul Medii de specialitate
  • Experiență Fără experiență

Date de contact

  • Persoana de contact Director 060 421 458
trimisă
Vizualizări: 83 (astăzi 13)