Data actualizării: 22 ian. 2025, 12:49
Cerințe:
Abilităţi de comunicare şi negociere;
Cunoaşterea fluentă a limbilor române şi ruse (engleza constituie un avantaj);
Cunoaşterea calculatrorului la nivel de utilizator;
Abilitatea de a învăţa rapid şi dorinţa de a creşte;
Responsabilitate, flexibilitate şi corectitudine;
Cunoştinţe în domeniului suport clienţi/vânzări online (constituie un avantaj);
Cunoştinţe în domeniului electrotehnic (constituie un avantaj);
Responsabilităţi:
Suport clienţi (chat, poştă, telefon şi altele canale de comunicare);
Procesarea comenzilor (Magazin online & 1C);
Realizarea obiectivelor pe vânzări);
De ce să te alături companiei VOLTA?
Vei avea parte de angajare oficială într-un oficiu confortabil şi modern;
Vei primi un salariu motivant (compus din parte fixă + bonus din vânzări şi reuşite);
Vei primi întregul pachet social;
Vei avea posibilitatea de a participa la diverse cursuri de dezvoltare;
Vei fi înconjurat de colegi pozitivi şi cu pasiue de muncă;
Benificiezi de un bon de masă la una din cele mai gustoase cafenele din oraş.
Puteți transmite CV-ul la oferta de muncă de pe site-ul
joblist.md Descriere
- Salariu, de la 12 000 lei
- Orarul de lucru Full-time
- Lucru de sezon Nu
Limbi străine
Competențe
- Învățământul Medii de specialitate
- Experiență Până la 2 ani
Date de contact
- Persoana de contact Alex
- Email ecom@volta.md
Vizualizări: 13 (astăzi 13)